- Ysoft SafeQ 6
- PaperCut
- OptimiDoc
- Q-Vision
Ysoft SafeQ 6
Platforma rozwiązań dla przepływów zadań
Zarządzanie drukowaniem
Scentralizowane zarządzanie drukowaniem zmniejszające koszty co najmniej o 30%, poprawiające bezpieczeństwo dokumentów i zwiększające produktywność. Obejmuje funkcję pull-printing umożliwiającą drukowanie z dowolnego urządzenia oraz oparte na stanie faktycznym audyty użycia.
Przechwytywanie dokumentów
Zwiększona wydajność przepływów zadań dzięki zautomatyzowanemu przechwytywaniu i dostarczaniu dokumentów, wymuszane zasady bezpieczeństwa cyfrowego oraz szybsze wyszukiwanie i uzyskiwanie dokumentów.
Bezpieczeństwo
Obecnie coraz częściej przedsiębiorstwa inwestują znaczne sumy w zabezpieczenie swoich poufnych danych, niemniej wiele firm wciąż nie docenia ryzyka związanego z nieuprawnionym ujawnieniem informacji zawartych w papierowych dokumentach. Każdy wydruk dokumentu wiąże się z zagrożeniem bezpieczeństwa oraz ryzykiem, że poufne dane trafią do wszystkich pracowników, a także do klientów lub konkurentów.




Y SOFT — BUILD SMART BUSINESS
Build Smart Business — czyli „buduj mądrą firmę”, to nie tylko hasło firmy Y Soft, lecz zdanie definiujące naszą misję. Naszym celem jest tworzenie inteligentnych, wydajnych rozwiązań biurowych klasy korporacyjnej. Każda organizacja, niezależenie od rozmiaru, musi funkcjonować wydajnie, aby zachować swoją konkurencyjność. Rozwiązania firmy Y Soft należą do czołówki produktów pozwalających przedsiębiorstwom stawiać czoła wyzwaniom związanym z wydajnością i osiągać oszczędności, większą produktywność oraz poprawę bezpieczeństwa dokumentów.
Jesteśmy partnerem przedsiębiorstw i pomagamy im osiągnąć sukces. Nasze wsparcie rozpoczyna się od określenia rozwiązania najlepiej dopasowanego do bieżących potrzeb i infrastruktury organizacji poprzez konsultacje projektowe, zalecenia dotyczące architektury i inne usługi wsparcia przedsprzedażowego. W trakcie wdrożenia i po nim firma Y Soft świadczy najwyższej klasy usługi w zakresie obsługi klienta. Dział obsługi klientów firmy Y Soft jest zespołem o globalnym zasięgu, który nieustannie spełnia najwyższe wymogi naszych partnerów i klientów na całym świecie.
Zapraszamy do naszego centrum pokazowego w Warszawie na prezentacje możliwości oprogramowania SafeQ6 w dogodnym dla Państwa terminie.
Przejmij kontrolę nad zarządzaniem drukarkami i urządzeniami wielofunkcyjnymi.
Odkryj korzyści
- Śledzenie wszystkich drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Bezpieczne dopuszczenie do druku
- Kontrola zużycia i raportowanie
- Zwrot kosztów
- Wymuszanie zasad drukowania
- Minimalizacja odpadów
- Drukowanie przez Internet
- Możliwość zarejestrowania kilku urządzeń na tej samej licencji

Dlaczego warto wybrać PaperCut MF?

- Oprogramowanie łatwe do zainstalowania, użycia i zarządzania
- Nowoczesne, bogate w funkcje i regularnie aktualizowane oprogramowanie
- Kompleksowe rozwiązanie od liderów zarządzania drukiem
- Żadnych kosztownych komponentów rozszerzeniowych od stron trzecich
- Oprogramowanie wbudowane dla wszystkich marek urządzeń wielofunkcyjnych
- Proste licencjonowanie
- Wsparcie wieloplatformowe
- Setki tysięcy klientów na całym świecie
Doświadczenie pełnej autonomii drukowania z MF

- Śledzenie i kontrola fotokopiowania walk-up / off-the-glass przy użyciu rozwiązań programowych i sprzętowych
- Zarządzanie prowadzone w 100% przez Internet pozwala na kontrolę przez administratora z dowolnego miejsca w sieci
- Wsparcie wieloplatformowe zarówno dla serwerów, jak i klientów Produkt dostępny w wersjach dla systemów Windows, Mac, Novell i Linux
- Filozofia vendor neutral – żadnych umów na wyłączność z producentami sprzętu lub oprogramowania
- Zróżnicowanie opłat za kopiowanie/drukowanie, co pozwala na określenie kosztu na fotokopiarkę lub drukarkę
- Zróżnicowanie cen za drukowanie kolorowe, dwustronne i wielkoformatowe
- Udostępnianie wydruków i bezpiecznego drukowania dla opcji „płać w miarę drukowania” w bibliotekach publicznych i kafejkach internetowych
- Zaawansowane raportowanie w formatach PDF, HTML i Excel, które może być zautomatyzowane
Zwiększona produktywność, zmniejszone koszty i promocja zrównoważonego ekologicznie druku

- Obciążanie kont współdzielonych – świetna opcja do przydzielania kosztów działom, wydziałom lub centrom kosztowym (np. kody projektów, kwestie prawne itd.)
- Importowanie użytkowników i grup z Active Directory, Azure AD lub serwera LDAP, jak Open Directory lub Novell eDirectory
- Ponad 80 wbudowanych, sieciowych raportów, w tym na temat oceny oddziaływania na środowisko
- Wsparcie dla raportów niestandardowych oraz integracja z aplikacjami dla tablic wskaźników analityki biznesowej (BI dashboards)
- Druk mobilny/BYOD („bring your own device”) – udostępnianie wydruków mobilnych, zastępstwo Google Cloud Print, obsługa systemów Android i iOS oraz usługa Web Print.Cloud Print dla Chrome books (już wkrótce też dla systemów Windows i Mac)
- Śledzenie lokalnych drukarek
- Zintegrowane skanowanie (dla wybranych producentów)
- PaperCut Site Server – zapewnia elastyczność systemu w środowiskach wielomiejscowych i wieloserwerowych.
- Obsługa drukowania bez serwera – PaperCut pozwala na bezpośrednie przesyłanie pliku do druku z komputera do drukarki, bez pośrednictwa serwera.
Skanowanie i digitalizacja dokumentów

Dzięki nowoczesnym technologiom chmury i przetwarzania dokumentów PaperCut MF sprawia, że skanowanie za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych staje się prostsze, inteligentniejsze i przyjaźniejsze dla biznesu niż kiedykolwiek przedtem, aby dostarczać naszym klientom więcej informacji z jeszcze większą łatwością.
Dowolny cel
Skanowanie za jednym dotknięciem do folderów domowych, e-maili lub kont w chmurze takich jak Google Drive, OneDrive, Sharepoint, Box.net i Dropbox
Inteligentniejsze dokumenty digitalizowane
Aktywacja OCR (optycznego rozpoznawania pisma) i przetwarzanie obrazów sprawia, że dokumenty stają się przydatniejsze, a ich tekst – możliwy do wyszukiwania i edytowalny.
Rozwiązanie uniwersalnie przyjazne użytkownikom
Klienci mogą cieszyć się spójnym, nowoczesnym i łatwym w użyciu interfejsem do skanowania na urządzeniach wielofunkcyjnych, niezależnie od ich modelu i marki.
Masz pytania? Zadzwoń!
22 868 22 60
Czym jest Optimidoc?
Optimidoc jest rozwiązaniem, które: Upraszcza i przyspiesza pracę Twoich pracowników
Chroni dokumenty
Dzięki wbudowanym narzędziom zmniejsza koszty prowadzenia działalności
Zapewnia kontrolę kosztów w sferze kopiowania / drukowania / skanowania

Mocne strony Optimidoc
System na bieżąco wspierany i rozwijany (patche wychodzą +/- raz na miesiąc, każdy zawiera zarówno rozwiązanie bugów, jak i usprawnienia)
Drukowanie (wydruk podążający/zabezpieczony; wydruki z repozytoriów – zarówno chmury, jak i folderów sieciowych; terminale z podglądem pracy i wykańczaniem dokumentów; wydruk mobilny – przez www, email lub aplikację mobilną)
Skanowanie (digitalizacja i wrzucanie dokumentów w chmurę wykorzystując SSO; przeglądnie folderów z terminala; konwersja dokumentów do wielu formatów docelowych; wprowadzanie danych do procesów skanowania wykorzystując e-mail, www, aplikację mobilną)
Dobrodziejstwo OCR do wykorzystania przy procesach skanowania – niemal wszystko co oferuje ABBYY Finereader Engine (rozpoznawanie kodów kreskowych; wprowadzanie metadanych z poziomu terminala lub wyciąganie ich z dokumentów; poprawa jakości obrazów przy skanach; dzielenie dokumentów na pojedyncze pliki)
Kontrola kosztów (zliczanie kopii, wydruków, skanów; czytelne raporty przez www albo nasz arkusz .xls; automatyczne raportowanie; przy dużych instalacjach tworzenie kostki OLAP)
Bezpieczeństwo (zabezpieczenie dostępu do urządzeń; blokowanie dostępu do funkcji; reguły druku; szyfrowanie komunikacji TLS)
Integracja z urządzeniami (rebranding; SSO z innych systemów zainstalowanych na urządzeniach; polskie tłumaczenie)
Aplikacja mobilna (uwierzytelnianie; funkcjonalność wydruku podążającego na drukarkach bez panelu; wrzucanie skanów do procesów bezpośrednio z telefonu)

Osiągnij do 30%
oszczędności kosztów druku
z OptimiDoc
Jak wygląda realizacja?

Ocena potrzeb
Podczas rozmowy telefonicznej lub spotkania, zaproponujemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej działalności.

Wycena
Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę rozwiązania wraz z wdrożeniem.

Instalacja
Wykwalifikowany zespół specjalistów zarówno od IT jak i urządzeń biurowych dokonuje instalacji zdalnie bądź u klienta.

Szkolenia i wsparcie
Po instalacji prowadzone są szkolenia z obsługi dla pracowników i działów IT klienta. Pomoc techniczna świadczona jest przez nasz helpdesk przez cały okres trwania wsparcia.

Zadowoleni klienci
Q-vision jest unikatowym, modułowym rozwiązaniem, którego celem jest kontrola kosztów związanych z drukowaniem, kopiowaniem i przetwarzaniem dokumentów w nowoczesnym biurze. System zapewnia kontrolę dostępu do urządzeń, monitorowanie statusu wykonywanych prac oraz rozszerza funkcjonalność urządzeń o opcje wydruku poufnego i podążającego, skanowania według zasad definiowanych przez użytkowników.
Zaawansowane funkcje
Zarządzanie zabezpieczeniami i prawami
- ochrona przed nieautoryzowanym użyciem funkcji drukowania za pomocą terminali
- uwierzytelnianie przy użyciu praktycznie dowolnej metody, np. karty zbliżeniowej, numeru PIN, loginu domenowego itp.
- łatwe administrowanie prawami do drukowania użytkowników, działów na podstawie odwzorowanej w systemie struktury firmy
- natychmiastowy wgląd w to, kto drukuje, jakie dokumenty są drukowane, które urządzenia są do tego używane
- łatwe definiowanie praw dostępu i dozwolonych metod drukowania
Monitorowanie i raportowanie
- szczegółowe monitorowanie operacji drukowania, kopiowania, skanowania
- zestaw raportów standardowych zapewniających przystępne informacje zbiorcze, dotyczące użytkowników, działów i projektów
- możliwość generowania specjalistycznych raportów dostosowanych do określonych potrzeb i celów
- automatycznie wysyłane na adresy e-mail lub do folderów
- raporty w wybranym formacie (html, xls, xml, csv, PDF)
- bezpieczne drukowanie dzięki funkcji druku podążającego, która umożliwia odbieranie wydruków z dowolnej drukarki
- funkcja delegowania kolejki, umożliwiająca udostępnianie drukowanych dokumentów między działami lub pracownikami różnego szczebla w hierarchii organizacyjnej
- zarządzanie zadaniami drukowania za pośrednictwem interfejsu opartego na sieci Web lub bezpośrednio na urządzeniu (usuwanie, dodawanie do ulubionych) nawet już po wysłaniu zadania do wydrukowania
- system reguł drukowania z obsługą wyboru najbardziej ekonomicznych urządzeń w celu zapobiegania marnowaniu papieru i tonera
- zwalnianie wydruków z możliwością wyboru dokumentów do wydruku z kolejki, co zapobiega wydrukowi dokumentów niepotrzebnych
Zarządzanie skanowaniem
- automatyczne skanowanie jednym kliknięciem na adres e-mail użytkownika lub do folderu
- definiowanie procesów skanowania przy użyciu metadanych
- możliwość tworzenia złożonych przepływów pracy skanowania, dostosowanych do procesów w przedsiębiorstwie, takich np. jak OCR i archiwizacja
Integracja z systemem informatycznym
- centralne administrowanie usługą drukowania i monitorowanie jej w całej firmie za pośrednictwem jednego interfejsu opartego na sieci Web, powiązanego z usługami katalogowymi
- automatyczna dystrybucja ustawień do wszystkich lokalizacji
- optymalizacja operacji sieciowych
- nieprzerwany dostęp do usług drukowania we wszystkich lokalizacjach, nawet w przypadku awarii serwera centralnego