• Ysoft SafeQ 6
  • PaperCut
  • OptimiDoc
  • Q-Vision

Ysoft SafeQ 6

Platforma rozwiązań dla przepływów zadań

Zarządzanie drukowaniem

Scentralizowane zarządzanie drukowaniem zmniejszające koszty co najmniej o 30%, poprawiające bezpieczeństwo dokumentów i zwiększające produktywność. Obejmuje funkcję pull-printing umożliwiającą drukowanie z dowolnego urządzenia oraz oparte na stanie faktycznym audyty użycia.

Przechwytywanie dokumentów

Zwiększona wydajność przepływów zadań dzięki zautomatyzowanemu przechwytywaniu i dostarczaniu dokumentów, wymuszane zasady bezpieczeństwa cyfrowego oraz szybsze wyszukiwanie i uzyskiwanie dokumentów.

Bezpieczeństwo

Obecnie coraz częściej przedsiębiorstwa inwestują znaczne sumy w zabezpieczenie swoich poufnych danych, niemniej wiele firm wciąż nie docenia ryzyka związanego z nieuprawnionym ujawnieniem informacji zawartych w papierowych dokumentach. Każdy wydruk dokumentu wiąże się z zagrożeniem bezpieczeństwa oraz ryzykiem, że poufne dane trafią do wszystkich pracowników, a także do klientów lub konkurentów.

SafeQ5
SafeQ 1
SafeQ3
Safeq2 1

Y SOFT — BUILD SMART BUSINESS

Build Smart Business — czyli „buduj mądrą firmę”, to nie tylko hasło firmy Y Soft, lecz zdanie definiujące naszą misję. Naszym celem jest tworzenie inteligentnych, wydajnych rozwiązań biurowych klasy korporacyjnej. Każda organizacja, niezależenie od rozmiaru, musi funkcjonować wydajnie, aby zachować swoją konkurencyjność. Rozwiązania firmy Y Soft należą do czołówki produktów pozwalających przedsiębiorstwom stawiać czoła wyzwaniom związanym z wydajnością i osiągać oszczędności, większą produktywność oraz poprawę bezpieczeństwa dokumentów.

Jesteśmy partnerem przedsiębiorstw i pomagamy im osiągnąć sukces. Nasze wsparcie rozpoczyna się od określenia rozwiązania najlepiej dopasowanego do bieżących potrzeb i infrastruktury organizacji poprzez konsultacje projektowe, zalecenia dotyczące architektury i inne usługi wsparcia przedsprzedażowego. W trakcie wdrożenia i po nim firma Y Soft świadczy najwyższej klasy usługi w zakresie obsługi klienta. Dział obsługi klientów firmy Y Soft jest zespołem o globalnym zasięgu, który nieustannie spełnia najwyższe wymogi naszych partnerów i klientów na całym świecie.

Zapraszamy do naszego centrum pokazowego w Warszawie na prezentacje możliwości oprogramowania SafeQ6 w dogodnym dla Państwa terminie.

Masz pytania? Zadzwoń!

22 868 22 60

Czym jest Optimidoc?

Optimidoc jest rozwiązaniem, które:
Upraszcza i przyspiesza pracę Twoich pracowników
Chroni dokumenty
Dzięki wbudowanym narzędziom zmniejsza koszty prowadzenia działalności
Zapewnia kontrolę kosztów w sferze kopiowania / drukowania / skanowania

od

Mocne strony Optimidoc

System na bieżąco wspierany i rozwijany (patche wychodzą +/- raz na miesiąc, każdy zawiera zarówno rozwiązanie bugów, jak i usprawnienia)

Drukowanie (wydruk podążający/zabezpieczony; wydruki z repozytoriów – zarówno chmury, jak i folderów sieciowych; terminale z podglądem pracy i wykańczaniem dokumentów; wydruk mobilny – przez www, email lub aplikację mobilną)

Skanowanie (digitalizacja i wrzucanie dokumentów w chmurę wykorzystując SSO; przeglądnie folderów z terminala; konwersja dokumentów do wielu formatów docelowych; wprowadzanie danych do procesów skanowania wykorzystując e-mail, www, aplikację mobilną)

Dobrodziejstwo OCR do wykorzystania przy procesach skanowania – niemal wszystko co oferuje ABBYY Finereader Engine (rozpoznawanie kodów kreskowych; wprowadzanie metadanych z poziomu terminala lub wyciąganie ich z dokumentów; poprawa jakości obrazów przy skanach; dzielenie dokumentów na pojedyncze pliki)

Kontrola kosztów (zliczanie kopii, wydruków, skanów; czytelne raporty przez www albo nasz arkusz .xls; automatyczne raportowanie; przy dużych instalacjach tworzenie kostki OLAP)

Bezpieczeństwo (zabezpieczenie dostępu do urządzeń; blokowanie dostępu do funkcji; reguły druku; szyfrowanie komunikacji TLS)

Integracja z urządzeniami (rebranding; SSO z innych systemów zainstalowanych na urządzeniach; polskie tłumaczenie)

Aplikacja mobilna (uwierzytelnianie; funkcjonalność wydruku podążającego na drukarkach bez panelu; wrzucanie skanów do procesów bezpośrednio z telefonu)

od1

Osiągnij do 30%
oszczędności kosztów druku
z OptimiDoc

Jak wygląda realizacja?

gallery 1
Ocena potrzeb

Podczas rozmowy telefonicznej lub spotkania, zaproponujemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej działalności.

od2
Wycena

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę rozwiązania wraz z wdrożeniem.

od4
Instalacja

Wykwalifikowany zespół specjalistów zarówno od IT jak i urządzeń biurowych dokonuje instalacji zdalnie bądź u klienta.

od5
Szkolenia i wsparcie

Po instalacji prowadzone są szkolenia z obsługi  dla pracowników i działów IT klienta. Pomoc techniczna świadczona jest przez nasz helpdesk przez cały okres trwania wsparcia.

window banner 03

Zadowoleni klienci

"System prosty w obsłudze, instalacja przebiegła szybko i sprawnie a samo rozwiązanie w rozsądnych pieniądzach. Polecam"
Krzysztof Rospara
Warszawa